REALIZACJA PROGRAMU
ZAJĘĆ/
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМИ ЗАНЯТЬ
Data/ Дата
|
Liczba
godz./ кількість
годин
|
Tematyka zajęć/Тематика
занять
|
||
W./Лекц
|
Ćw./ Практ
|
|||
01.11
|
|
2,5
|
Знайомство,
принципи роботи в групі,очікування, вправа на згуртування учасників проекту
|
Марина
Бірюкова
|
01.11
|
1
|
1,5
|
Презентація
проекту «Шкільна Академія Підприємництва», мета та задачі проекту, етапи
реалізації.
|
Лейда
Лоскутова
|
02.11
|
2
|
6
|
Професійний
розвиток педагога
|
Моника Вервіцка
|
02.11
|
1
|
1
|
Інформаційна
складова проекту. Знайомство з картою сайту «Шкільна Академія Підприємництва»,
безпечне використання Інтернету.
|
Олексій
Іванов
|
03.11
|
2
|
6
|
Система
економічної освіти в Польщі, гра «Іграша», економічні завдання.
|
Йоланта
Чайковська
|
03.11
|
|
2
|
Знайомство з
сервісами Web2.0
|
Олексій
Іванов
|
04.11
|
1
|
1,5
|
Професійне
консультування
|
Марина Бірюкова
|
04.11
|
1
|
1,5
|
Організація
роботи клубу. Мета, задачі, форми роботи.
|
Лейда
Лоскутова
|
Data/ Дата
|
Liczba
godz./ кількість
годин
|
Tematyka zajęć/Тематика
занять
|
||
W./Лекц
|
Ćw./ Практ
|
|||
10.11
|
2
|
3
|
Робота в команді. Формування
навичок роботи в групі, команді. Образ групи і стадії групового розвитку.
Взаємодія і взаємовідносини в групі
|
Марина Бірюкова
|
10.11
|
1
|
4
|
Формування лідерських якостей.
Формування лідерських якостей. Лідер. Якості лідера. Лідерство як мистецтво
успіху
|
Марина Бірюкова
|
17.11
|
2
|
3
|
Активні форми роботи в клубах. Ознайомлення
з різноманітними активними формами роботи в клубах. Групові форми роботи,
круглі столи
|
Лейда Лоскутова
|
17.11
|
1
|
4
|
CashFlow. Ознайомити з
грою CACHFLOW. Правила гри CACHFLOW.
|
Лейда Лоскутова
|
18.11
|
0
|
5
|
Інтернет складова проекту
|
Олексій Іванов
|
18.11
|
0
|
5
|
Освітні ресурси
|
Олексій Іванов
|
PODSUMOWANIE WYNIKÓW INFORMACJI ZWROTNEJ UZYSKANEJ
OD UCZESTNIKÓW/
ПІДСУМОК РЕЗУЛЬТАТІВ ЗВОРОТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ОТРИМАНОЇ
ВІД УЧАСНИКІВ
|
В
анкетуванні приймало участь 20 осіб.
В
середньому 80-85% респондентам майстер класи допомогли поглибити,
впорядкувати знання та розвинути практичні навички по даній темі, інші
15-20%- відмітили, що їм важко відповісти.
85
% респондентів спосіб занять заохочував до активної участі, 15%- відповіли
«важко сказати».
95%
респондентів навчальні матеріали були корисними, лише 5% - «важко сказати».
60%
респондентів поставили оцінку проведення занять – 5 балів, 40% - 4 бали
100%
респондентів були задоволені стандартами проживання, харчування та
обладнання.
На
питання, що найбільше сподобалося на заняттях, були найчастіші відповіді: активні
форми роботи, обмін досвідом, цікаві підходи до викладення матеріалів,
доброзичлива обстановка.
Деяким
респондентам заважав переклад.
Більшість
респондентів у свої коментарях сподівається на подальшу співпрацю, відмічають
професіоналізм тренерів.
|
Бажаємо успіхів у проекті! Нехай все, що заплануєте, буде виконане вчасно!
ВідповістиВидалити